Snelle Levering & Gemakkelijk Retourneren!

FAQ (veel gestelde vragen)


Bestelling en levering.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 8-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Neem contact op met onze klantenservice en zij zullen jou verder helpen.

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wat zijn de verzendkosten?
Wij hanteren geen verzendkosten. Wij willen de scherpste prijs voor jullie aanbieden

Ruilen en Retourneren.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Stuur hiervoor een mailtje naar onze klantenservice met de reden waarom je wilt retourneren. Indien een product defect is, stuur dan een foto mee.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Als wij de door jou geretourneerde artikelen in goede staat hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Track en Trace.

Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Op deze pagina volg je bestelling kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen. Mocht dit niet lukken staat onze klantenservice jou graag te woord.

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Staat je vraag er niet tussen? Onze klantenservice is 7- dagen per week beschikbaar voor alle vragen. Neem contact op met onze vriendelijke klantenservice: 

support@vindea.nl